mandag, juni 25, 2007

Det nærmer seg

Nå er Ironman Germany 6 dager unna og det begynner å nærme seg med raske skritt. Formen er raskt stigende som den skal være og jeg begynner å bli klar for sesongens store mål.

Det er rart med det å trene mot ett mål. I år har det lenge gått litt i motbakke og jeg har mine tvil om jeg skal klare å komme i form i tide.
Etter London marathon hvor løpeformen skulle være brilliant, men løpet egentlig viste at den var elendig, så hadde jeg mine tvil om dette skulle gå. For frem til London hadde jeg ikke akkurat brukt mange timer på sykkelsetet og sykkelformen var rett og slett elendig.
Sakte, men sikkert har heldigvis formen der også kommet seg og plutselig forrige tirsdag så var jeg der. Jeg var på det nivået jeg ønsket å være, og nivået på treningen over natta steg med mange prosent. En herlig følelse.
Så nå er jeg der. Jeg er i form.
Det er herlig det.
Uansett hvordan Tyskland blir så er jeg så godt forberedt som jeg kan bli og jeg kan starte i morgen hvis jeg vil.
Men det skal jeg ikke. Jeg skal pleie og finpusse formen hele uka for å optimalisere formen til søndag. Det skal bli noen fine dager det. Bare kos. Men selvfølgelig endel kvalitetstrening. Trening hvor jeg har svevfølelsen. Treningen jeg kjører på nivå som det er lenge til neste gang jeg klarer igjen.

Jeg skal prøve å oppdatere oftere frem mot start, så følg med!

Ingen kommentarer: