fredag, september 29, 2006

Oslo maraton + litt av hvert

Det er lenge siden siste oppdatering nå, men i perioder så blir det fokus på litt andre ting enn bare å skive på bloggen sin, trene og å trene andre. Og i denne perioden har disse andre tingene tatt mye fokus og energi at det liksom ikke har vært så viktig å skrive her. Men noen ting kan være verdt å nevne:
++++++++++++++++++++++++++
Lanzarote: Det er klart. Det blir en ukes ferie på månepalasset Lanzarote i november. Først og fremst ferie, men sikkert daglige treningsøkter. Vi drar ned sammen med Horten banditten Rune Stålstrøm m familie så det blir hyggelig.

++++++++++++++++++++++++++
Oslo maraton: Til søndag er det maraton i Oslos gater igjen. Da Oslo borgere generelt og kommunale myndigheter spesielt er allergisk mot folk som løper rundt i Oslos gater og hindrer trafikken noen timer på en søndag, er løype lagt i det området hvor færrest folk påvirkes: Nede ved sjøen. Fordelen er en flat og rask løype. Ulempen er lite publikum. Men totalt sett spiller vel ikke det noen rolle.
Uansett: Det blir min første reine maraton siden Oslo for 2 år siden og jeg har ambisjoner om å forbedre tiden fra forrige gang på 2.43. Fysisk er jeg i stand til det, og forhåpentligvis mentalt også. Jeg gleder meg i allefall og forholdene er meldt til å bli gode, så her er det bare å trå til!

Ingen kommentarer: