lørdag, september 09, 2006

I'm a Buseman

På torsdag ble jeg Buseman! Ikke i negativ for stand at jeg ligner på en Buseman (kanskje noen mener det?). Det jeg mener er at jeg var med på sesongavslutningen i triathlon på Bogstad: Natt triathlon med svømming, sykling og løping i mørke med skumle Busemenn jagende bak.
Spesiell og morsom konkurranse som jeg vant greit.
Nr 2 opp av vannet etter Magnus, men tok kjapt ledelsen på sykkelen og syklet rimelig greit selv om det var første sykkeltur siden Ogge triathlon. Syklingen ble en kald affære og hadde ikke noe særlig følelse på føttene eller hendene da jeg skulle skifte til løpingen. Slet litt med skoskifte da. Begynte å løpe ca 1min etter bestetiden min så det er jeg rimelig fornøyd med. Litt mer tid og kluss i vekslingene. Litt anderledes og svømme å sykle i mørke, men nødvendigvis ikke så mye tregere enn å gjøre det i dagslys.
Løpingen var litt anderledes. For den var mørk, virkelig mørk store deler av løpingen og sleit litt med å holde trøkket oppe og finne fotfeste underveis. Litt nølende løping ble det. Det som også er spesielt med løpingen var å løpe med ei hodelykt som lyste opp en meter foran deg. Fikk ett helt annet perspektiv på løpsfarten enn det som var reelt.
Vant likevel en grei seier uten å måtte ta den helt ut. Følte meg rimelig grei i kroppen, men litt baktung etter å ha lagt på meg ett par kilo siden NM. Her må det skjerpings til de siste ukene frem mot Oslo maraton.

Ingen kommentarer: