lørdag, juli 01, 2006

Pre race briefing


Nei jeg er ikke på race briefing. Jeg tenkte jeg skulle briefe alle 2 lesere om hva som har skjedd de siste dagene siden siste oppdatering.
Først så har jeg lært at det nytter ikke bare å komme med bærbar PC (nesten tom for batterier)og strømkabel når du glemmer strømadapter. Hvorfor kan ikke alle land bruke vanlige strømadaptere som vi har i Norge?

Nok om det
Etter tirsdagens svømkeøkt hadde jeg en kombiøkt på Sognsvann på onsdagen. Der krysset jeg Sognsvann T/r før jeg løp to runder rundt og vannet. Og utifra tider på kryssingen og løpingen rundt vannet kan jeg banne på at vannet er blitt mye mindre!! Så distansene for SRM må endres!

På torsdag var det reisedag, og på reisedager blir det rolig med trening. Eneste som ble gjort var en aldri så liten løpetur m Tim da vi kom frem på kvelden. Og igjen: Beina er fine og klare.

Ellers så skjer det ikke så mye her. Vi er en liten norsk kontigent som finsliper sablene for å gjøre seg klar til kamp, og gleder seg til i morgen.

For min del er jeg allrede meget fornøyd: Jeg har klart å fått en skrøbelig og daff kropp til å komme i knallform. Og da har jeg oppnådd det jeg ville. Ved systematisk og kontrollert trening har jeg satt mange elementer sammen, utfordret meg selv i forhold til å presse kroppen litt ekstra. Kjempet for å få hverdagen til å gå i hop for å få kroppen i form. Og det har jeg klart.
Nå har jeg ingen press på meg. Jeg har oppnådd det jeg har strebet etter de siste månedene og jeg er fornøyd. Fornøyd uansett hvordan det faktisk går i morgen. Jeg er i en formmessig tilstand som det er en nytelse og glede å nok en gang kunne kjenne på kroppen. Hva det holder til i morgen vet jeg selvfølgelig ikke, men det spiller ingen rolle. Formen er på topp og jeg er klar. Og jeg gleder meg nok en gang som en unge.

Og løpsopplegget i morgen: Ha det gøy. Spise og drikke godt på syklingen og gå ut å løpe en solid maraton. Og svømme kan jeg....

Følg gjerne med live på :http://vnews.ironmanlive.com/

Og for å komme i stemning (og fordi overføringskabelen til kameraet ligger i Oslo) legger jeg ved ett bilde av en fornøyd nordmann fra Hawaii i fjor.

Og til dere Seigmenn: Lykke til alle sammen!!!

Ingen kommentarer: