tirsdag, juni 27, 2006

Og i dag ble det svømt


I kveld var det siste svømmetrening med mastersgruppa til Lambertseter og jeg fikk meg en siste gode gjennomkjøring i bassenget. Og heldigvis så fungerte det greit. 20*100m st. 1.35 gikk unna med forsiktige 1.14- 1.15 på de første og ned på ca 1.12-1.13 på de siste 12. Avsluttet på 1.10 uten at det kostet så veldig mye. Det som var verre var at vi avsluttet med en stafett og da ble det litt tøft på slutten. Men om ikke annet så fant jeg åpningsfarten i Sveits....

Synes jeg har kommet meg opp på ett høyere nivå gjennom vinterern og de faste svømmetreningene 2 ganger i uka med Lambertseter. Det er også en av de få gangene i uka jeg trener sammen med andre og det er med på å gjøre hverdagen og treningen litt lettere. Ulempen er at treningene normalt begynner 9 om kvelden og når man kommer hjem kl. 22.30 så er man så sliten at det er umulig å få sove på noen timer. Men alt i alt er det verdt det.

En kan jo håpe at det kuliminerer med en svømmetid ned mot 50minutt der nede i Sveits, selv om det i det store og det hele ikke betyr så veldig mye i forhold til sluttiden.

Ingen kommentarer: