mandag, juni 26, 2006

Enda en dag nærmere


Nå er det 6 dager igjen til sesongens store hovedmål, og det er betryggende å vite at jeg har gjort det jeg kan gjøre av trening, og nå er det bare å samle overskudd.
I dag var jeg ute å testet sykkelen. En lett tur med noen kontrollerte drag ved Hverven bukta. Kroppen kjennes fin ut og det var greit med trøkk i pinglebeina mine.
På turen traff jeg forrestenm Goldie som var ute og samlet km. Han hadde sin siste langtur og jobbet jevnt og trutt runde etter runde. Litt morsomt at man passerer hverandre 4-5 ganger på motsatt side av veien med bare ett kort nikk med hodet. Men han var opptatt med sitt og jeg med mitt. Men likevel ikke særere enn at vi fikk syklet de 10 siste km sammen og skravlet litt.

Men som sagt: Kroppen kjentes bra ut, sykkelen fungerte og alt er bare velstand. Til å være en rolig tur med ca 15km kontrollert intervall av totalt 46km ble snittet på 35,5km/t og det er jo ikke så verst. Selv om det ikke kåres verdensmestre i høyest snittfart, så er det greit å ta med seg på veien.

Satser på daglige oppdateringer fremover

Så følg med

Ingen kommentarer: