mandag, januar 29, 2007

På nett igjen!

Da er tiden inne for å oppdatere bloggen igjen.
Siden sist har det vært mye jobb m å få alt sammen oppe å gå igjen etter at Pc'en ble stjålet. Nå begynner jeg å komme i mål. Det eneste som mangler nå er endel passord for å komme inn på hjemmesiden min: www.arildtveiten.com Så slik det er nå så kan jeg ikke oppdatere den. Så derfor ønsker jeg alle 2 lesere fortsatt en god jul.
Men dere skal vite at det står ikke på evnen. Ei heller viljen. Står vel mest på webmaster som skal sende meg den siste informasjonen...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Treningsmessig så går tingene også rimelig greit. Fokus nå er å komme i svømmeform til NM masters i midten av mars. Og for hver svømmetrening jeg får gjort så går det litt lettere og lettere. Jeg er fortsatt ikke i noen konge form, men jeg tror at jeg skal klare å komme i form denne gangen også.
Viktigere for meg nå er London maraton 22. april http://www.london-marathon.co.uk/
Så løpingen er prioritert for tiden. Forrige uke ble det 90km, men skal komme meg opp i over 100km i uken de neste månedene. Og jeg trenger noen mil på beina hvis jeg skal klare å komme i en slik form at jeg kan være i nærheten av pers. Og pers. Det er på 2.35. Så jeg har noe å strekke meg etter, det er helt klart da.

Og syklingen da: Vel. Det er vel den som kunne vært bedre. Trøsten er at jeg er på sykkelen ute eller inne hver uke, og klarer en kvalitetsøkt i uka.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

1 kommentar:

Oslofjord Triatlon sa...

Stå på, bra du er bak dashbordet på bloggen igjen. Frem, frem mot strid og seier. Ønsker deg lykke til, oss mosjonister og ledere i mellom :-)