fredag, juli 28, 2006

Gratulerer Per Christian og Ketil



Forrige helg gikk Ironman Germany av stabelen og der var det 2 nordmann som kvalifiserte seg for den største av alle Ironman konkurranser: Ironman Hawaii. Begge to er utøvere som jeg har jobbet med frem mot denne konkurransen. Selvfølgelig kjempegøy at mine treningsprinsipper fungerer og har gitt meget bra fremgang på disse to utøverne. Men uansett hvordan man vrir og vender på det: Det er utøveren selv som er ansvarlig for resultatet og må gjøre jobben. Og en jobbdag på en Ironman er en lang hard dag på jobben, hvor det er mye som kan skje. Så nok en gang: Gratulerer så mye Per Christian og Ketil. Dette er skikkelig morro. På bildet ser du forresten Per Christian under laktat test på sykkel. Dvs. han er fortsatt i oppvarmingsfasen og kan tillate seg å dra en spøk med treneren... Til høyre Ketil (bildet stjelt fra Oslofjord sidene- Dere får ha meg unnskyldt) som akkurat har punget ut startkontinten til Hawaii på drøye 3000 kr.

lykke til med forberedelsene frem mot Hawaii. Jeg skal være tilstede og gjøre alt jeg kan for at dere er i "tip top" shape når starten går den 21.oktober!

Ingen kommentarer: